Дано да не е,но аз мисля че е потенциометъра на газта същите симптомий като на един приятел!След смяна на потенциометъра всичко е ок!Успех
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подаване на гас 145 JTD
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от alex.ganka Покажи съобщениеДано да не е,но аз мисля че е потенциометъра на газта същите симптомий като на един приятел!След смяна на потенциометъра всичко е ок!Успех
Е нали трябва да запише грешка и да индикира чрез черванета лампа на таблото, ако има такъв проблем?
На твоя човек светила ли е, и колата същата ли е като мойта? Мерси.sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеИ това го направих(освен спрея), както по-рано препоръча колегата Тонов.
Да, ама не!
Днес имах екстремна ситуация: Карам по Цариградско посока Повдив и престроявайки се вдясно(за да се спусна по детелината към Летището) колата изгасна точно когато влизах в десния завой на детелината, когато тоя зад мене се опитва да ме прескочи...слава богу успях да я запаля преди да изправя завоя.
Значи колата не се е оправила, предполагам проблема не е в буксата.
Прави ми впечатлние, че когато я настъпя, примерно на 2-ра предавка до 3-3,4К оборота и после я освободя от предавка гасне.
Ако я карам до 2-2,5К обоота макс - няма проблем. На фона на всичко ми се струва, че има разлика и във вървежа -станала е малко по-мудна, а на ниските обороти припушва когато е студена.
Относно "Давенето" - така наричам следната ситуация - при смяна от 2-ра на 3-та предавка, отпускане на левия педал и подаване на гас, колата забива предницата все едно съм скочил на спирачките. За да мога да продължа, трябва да натисна съединителя, да подам междинна гас и да отпускам педала както при потегляне(бавно) за да не се "запъне".
Не знам...
Иска ми се да направя сам, каквото ми е по силите(разбира се с Вашата помощ!!) преди да я закарам в сервиз и да ми наговорят 100000 простотии както обичайно и да ми вземат една торба пари.
Едва ли е толкова трагично, колкото на мен ми се струва, но както се казва - не питай старило - питай патило!
Общо взето на вас разчитам, Колеги!!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеЕ нали трябва да запише грешка и да индикира чрез черванета лампа на таблото, ако има такъв проблем?
На твоя човек светила ли е, и колата същата ли е като мойта? Мерси.sigpicБързай бавно!!!
Comment
-
От всичко , което прочетох...
Колата има проблем с подкачващата помпа, цедка в резервоара, маркучите за излишно гориво, горивен филтър, или дюза/и.
Естествено не всичко наведнъж.
Това са само предположения и по-точно май няма как да каже някой тук във форума.
То и в сервиз не мисля, че лесно ще се хване проблема.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеОт всичко , което прочетох...
Колата има проблем с подкачващата помпа, цедка в резервоара, маркучите за излишно гориво, горивен филтър, или дюза/и.
Естествено не всичко наведнъж.
Това са само предположения и по-точно май няма как да каже някой тук във форума.
То и в сервиз не мисля, че лесно ще се хване проблема.
Като допълнение на симптомите - над 3000 оборота започва да пуши черно и не иска да върви....
Един колега от форума ми обеща да я закачи на комп и да видиме дали нещо ще излезе.sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеПри мене не се е втвърдявал педала, просто не функционира понякога, без да е изменена твърдостта.sigpicБързай бавно!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от alex.ganka Покажи съобщениеЕ не я ли закачи на диагностика?Нещо за датчик на разпределителния вал!
Не съм още - колегата днес беше зает. Относно датчиците на колянов и разпределителен вал - и двата са сменени преди 15-20К км.sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеНе съм още - колегата днес беше зает. Относно датчиците на колянов и разпределителен вал - и двата са сменени преди 15-20К км.sigpicБързай бавно!!!
Comment
-
Здравейте отново!
На диагностиката колата показа 4 грешки
Не им помня точните кодове или наименованията на английски език - ще напиша това което съм си превел:
Грешка 1. Педал съединител - предполагам, че грешката е записана от "стоп машинката" на педала, вече е оправена, и няма отношение по проблема с вървене и гаснене. Ето малко повече инфо по темата за кво е аджеба тоя прекъсвач, поствам линк към тема във ФИАТ форум, http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...3366&highlight= вижте я, може да ви е от полза.
Грешка 2. МАФ сензор - свалихме Дебитомера и го изчистихме. Колата след това тръгна значително по-добре, особено над 3000 оборота.
Грешка 3. Температура на входящ въздух - Някой има ли представа дали има отделен температурен датчик или е комбиниран с дебитомера? Или някакво друго преположение?
Грешка 4. Не съм много сигурен в превода: crank cam synchronization - Синхронизация разпределителен/колянов вал??? - по този проблем: преди около 15000км.(около година и половина) съм сменил и двата датчика на валовете - фазов и на Хол.
След профилактиката на дебитомера колата ми върви доста повече, но все още понякога си прави мизериите, описани по-напред в темата.
Последното което направи - карах я извънградско - без проблем, върнах се в София, покарах малко и в един момент започна да се "запъва" - Както бях казал и по-рано - натискам педала на гаста, а колата не реагира, даже се збива леко предницата. Спрях, изгасих двигателя, веднага след това запалих отново и всичко вече беше нормално - даже си позволих доста да я настъпя и пак всичко си беше наред, включително и днес(на идване към работата).
В заключение да Ви питам: След тази нова информация какво да правя?Имам впредвид грешки 3 и 4 (имам идея да я покарам още малко и пак да я закачиме на компа, да видим след почистването на дебитомера дали ще изчезне някоя грешка)
Блгодаря Ви предварително.
П.П. Искам да изкажа Благодарности на Колегата acko88 за помощта!Last edited by brazen; d.m.y г., 11:07.sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
-
Първоначално публикувано от Walker Покажи съобщениеСега, след изчистването на грешките нали пак ти е направила проблем?
Защо не я закачиш пак на диагностика и да видите дали има нови грешки?
Ами скоро пак ще я закачим.sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
Comment